[Delphi] Problem z dxinput :) dziwne ? :P

0

Problem jest dośc prosty mi się śpieszy i nie mam czasu ;]
tworze dxinput dynamicznie:

dxinput1 := tdxinput.Create(self);
dxinput2 := tdxinput.Create(self);
//for mouse
dxinput1.Joystick.BindInputStates := false;
dxinput1.Joystick.Enabled := false;
dxinput1.Keyboard.BindInputStates := false;
dxinput1.Keyboard.Enabled := false;
dxinput1.Mouse.BindInputStates := true;
dxinput1.Mouse.Enabled := true;
//keyb next
dxinput2.Joystick.BindInputStates := false;
dxinput2.Joystick.Enabled := false;
dxinput2.Keyboard.BindInputStates := true;
dxinput2.Keyboard.Enabled := true;
dxinput2.Mouse.BindInputStates := false;
dxinput2.Mouse.Enabled := false;

i wywala mi błąd "DirectInput is necessary to use the mouse"

więc kaj tu jest błąd??? :)

0

dobra cofam pytanie i zadaję następne :D

czy w programach do grafiki 3D używa się własnych bibliotek graficznych czy też używa się OpenGL (tylko aby zobaczyć preview).

Taki obrz 3D jak w unrealeditor lub gtkradiant lub truespace lub innych :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1