Przepraszam, że w tym dziale Forum, ale naprawdę nie wiem, gdzie to napisać....
Możecie mi polecić jakiś krótki kurs podstaw OpenGL dla Windows w C/C++ po polsku?
Pytałem wujka Googla, ale on doradził mi tylko jeden kurs (zresztą chyba całkiem niezły), niestety dla Linuksa.
W zasobach 4P znalazłem http://4programmers.net/file.php?id=79 kurs napisany przez p. Boducha, niestety - kurs ten jest niepełny bez dołączonych do niego plików (których nie ma) - na dzień dobry widzę tekst:
Chyba najbardziej przykrą częścią programowania w OpenGL jest otwieranie okna i tzw. podczepianie do niego OpenGL. Dlatego proponuję opierać się na szablonie(patrz plik ?szkielet.rar?) w postaci gotowego programu realizującego już tę operację. Naszym zadaniem będzie wtedy jedynie skupienie się na samych poleceniach OpenGL.
Niestety, nigdzie indziej w necie nie znalazłem tego tutoriala, a co za tym idzie plików które przypuszczalnie kiedyś były do niego dołączone.
Czy znacie jakieś dobre teksty poruszające ten temat (zaznaczam, że chodzi mi o podstawy) po polsku? Czy też będę musiał się przebijać przez angielskojęzyczne tutoriale?...