Witam,
w projektach utworzonych w C++ Builderze gdy kladziemy kontrolki jest generowana klasa, przykladowo:
class TForm1 : public TForm
{
__published: // IDE-managed Components
TMemo *Memo1;
TMemo *Memo2;
TButton *Button1;
void __fastcall Memo1Change(TObject *Sender);
void __fastcall Memo2Change(TObject *Sender);
private: // User declarations
public: // User declarations
__fastcall TForm1(TComponent* Owner);
};
Patrzac w plikach projektu nie widze zeby gdziekolwiek byly tworzone obiekty TMemo i TButton. Wie ktos jak to jest tworzone?
Dalej.
Funkcja Memo1Change. Domyslam sie ze jest wywolywana wewnatrz metody Change() klasy TMemo. Tylko skad wiadomo wewnatrz tej klasy ze tzreba wywolac Memo1Change() albo Memo2Change (bo to przeciez ta sama klasa dla obu obiektow)?
Moze jakis przyklad jakbyscie to zaimplementowali na miejscu tworcow Buildera?:)