C++ Builder. Access violation przy tworzeniu zmiennej dynamicznej.

0

Witam! Pisząc podstawę gry, chciałem żeby klasa TPlayer(moja klasa) miała tablicę TPicture. Muszę tworzyć ją dynamicznie, tak mi nakazuje Builder. Więc mam taki kod:

class TPlayer
{
        public:
                int x;
                int y;
                int health;
                bool fire;
                int fire_delay;
                int max_frames;
                TPicture *frame; //ta zmienna
                TPlayer(int _x, int _y, int _health, int _fire_delay, int _max_frames)
                {
                        x = _x;
                        y = _y;
                        health = _health;
                        fire_delay = _fire_delay;
                        max_frames = _max_frames;
                        fire = false;
                        frame = new TPicture [...]; //tu obojętnie co wstawie czy 2 czy 'max_frames' mam 'access violation'
                }


};

Chciałem, aby każda klatka miała swój obraz, czyli chciałem utworzyć tablicę, no niestety program się sypie. Co robie źle, i jak to poprawić? Proszę o odpowiedź.

0
                TPicture **frame; //ta zmienna
                frame = new (TPicture*)[N];
                for(int i=0;i<N;++i) frame[i]=new TPicture(Application);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1