Jak wyrzucić grafike (wykres) z wyników obliczeń

0

Sprawa wygląda tak że mam narysować układ współżędnych i wrzucać kolorowe kropki (wyniki obliczeń interpolacji) w odpowiednich miejscach, robie w builderze lub w borlandowskim C++, lecz w tym drugim nie wiem jak ort! graphics.h bo mi sie pluje o BGI i windowsa. A w builderze bawie sie dopiero 3 dzień :-( . Nie wiem co robić H E L P !!!!!

0

H E L P !

Co do BCB:
Ano help właśnie... F1 tak zwane...
Tam w Builderze jest prześlicznie wręcz opisany TCanvas. I możesz wykorzystać go na przykład z TImage, ano chociażby:

Image1->Canvas->Pixels[10][10] = clBlack;

<font color="blue">[</span><font color="red">ADD</span><font color="blue">]</span>
FLABRA! Ile procent miało to co pił ten twój z Avatara?? Aż mu sie jarzy w przełyku! Powiedz mu, żeby sie podzielił z innymi;)

// fenoli to chyba kolo 40%, borygo, troche metanolu i ocet do smaku. [mf]

//Eeeee... ja tam propaguje Aceton i Terpentynę... .K

  • błee user image terpentyna- to ja wole juz mazut. [mf]

//Miętki Bolek jesteś;) malibu, cin-cin, wszelkie odmiany szampana i eeee jak tego zbraknie to denaturat, benzyna, rozpuszczalnik, kwasy (solny, siarkowyVI, azotowy) i opary rtęci... ;)

// ... lakier samochodowy (czerwony mniam), bejca, nafta. [mf]

0

Jesli chodzi o borlanda cpp (wersja 3.xx i wczesniejsze), to przede wszystkim zaznacz w options/linker/graphics library. I w initgraph() musisz podac pelna scezke do plikow bgi. I musisz skompilowac do 'real mode', nie do windowsa :], bo bgi jest wykorzystywane tylko pod dosem.

Jesli chodzi o bcb, to możesz korzystac albo z komponentow i canvasa, albo z api przez getdc i pochodne funkcje (używając canvasa i tak z tego korzystasz, ale bezpośrednio jest na pewno szybciej).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1