problem z kompilacją :error C2065

0

w czasie kompilacji plaginu do 3dsmax otrzymuje komunikat o błedzie
error C2065: 'IGAME_OGL' : undeclared identifier
IGAME_OGL jest wartością enumeryczną opisaną w pliku nagłówkowym który jest zawarty w projekcie w folderze "External Dependencies"
funkcje z tego nagłówkanie również mam w tym samym pliku cpp i nie powodują błedu [???] a oto fragment tego pliku nagłówkowego
"
class IGameConversionManager
{
<font color="blue">public:
//! The supported Coordinate Systems
/*! These are used to tell IGame how to format the data
/
enum CoordSystem{
IGAME_MAX, /
!!!!!!!

0

Nie dam głowy, ale wydaje mi się, że powinno być tak:
IGameConversionManager::IGAME_OGL
tak mi coś świta, ponieważ ta wartość zadeklarowana jest w klasie. Musi być rozróżnienie, gdyby wartość o tej samej nazwie była zadeklarowana w innej klasie.
(Sorry za niedokładną odpowiedź)

0

No faktycznie niedokladna. ;)

Tak powinno ci zadzialac.

[code]
IGameConversionManager *cm;
cm = new IGameConversionManager;
cm->SetCoordSystem(IGameConversionManager::CoordSystem(2));
[/code]

0

:-) dzieki panowie za odpowiedz, zadzialalo :d
pozdor

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1