Mam problem z losowością w mojej grze. Chciałem losować statystyki i imiona dla najemników, ale mimo że przy każdym razem są inne to każdy najemnik ma dokładnie takie same statystyki i to samo imię. Poniżej umieściłem funkcje, których używam. Proszę o jakieś rady.
int losowanie(int min, int max) //losowanie wartosci
{
srand(time(NULL));
return rand() % (max - min) + min;
}
```cpp
```cpp
string newName() //losowanie imienia
{
srand(time(NULL));
string imie[12] = { "Kamil", "Adam", "Wojtek", "Borys", "Bagieta", "Kiepasa", "Pavlo", "Ryman", "Ivan", "Ted", "Rita", "Barbra" };
int i = rand() % 12;
return imie[i];
}
```cpp
```cpp
void generuj_najemnikow(int ilosc, naj* spis_karczma)
{
for (int i = 0; i < ilosc; i++)
{
spis_karczma[i].name = newName();
spis_karczma[i].hp = losowanie(MinHP, MaxHP);
spis_karczma[i].atk = losowanie(MinStat, MaxStat);
spis_karczma[i].obr = losowanie(MinStat, MaxStat);
spis_karczma[i].zad = baseZad;
spis_karczma[i].pen = pensja(spis_karczma[i].hp, spis_karczma[i].atk, spis_karczma[i].obr);
}
}
```cpp