Która linijka kodu odpowiada za czas trwania programu?

Odpowiedz Nowy wątek
2017-01-09 16:04
Skromny Lew
0

Witam :)
Potrzebuję rozszyfrować kod języka C++ :P
Chciał bym się dowiedzieć która linijka kodu jest odpowiedzialna za długość trwania programu ? ;) (Tworzę kostkę LED Cube 7x7x7 i chciał bym skrócić czas jednego z 'pokazu' :P )

//////////////////////////////////////go through all leds one at a time
void goThroughAllLedsOneAtATime()
{
  int x = 20;
  turnEverythingOff();
  for(int y = 0; y<7; y++)
  {
    //0-3
    for(int count = 7; count != 0; count--)
    {
      digitalWrite(layer[count-1], 1);
      for(int i = 0; i<7; i++)
      {
        digitalWrite(column[i], 0);
        delay(x);
        digitalWrite(column[i], 1);
        delay(x);
      }
    digitalWrite(layer[count-1], 0);
    }
    //4-7
    for(int count = 0; count < 7; count++)
    {
      digitalWrite(layer[count], 1);
      for(int i = 7; i<8; i++)
      {
        digitalWrite(column[i], 0);
        delay(x);
        digitalWrite(column[i], 1);
        delay(x);
      }
    digitalWrite(layer[count], 0);
    }
    //8-11
    for(int count = 4; count != 0; count--)
    {
      digitalWrite(layer[count-1], 1);
      for(int i = 8; i<12; i++)
      {
        digitalWrite(column[i], 0);
        delay(x);
        digitalWrite(column[i], 1);
        delay(x);
      }
    digitalWrite(layer[count-1], 0);
    }
    //12-15
    for(int count = 0; count < 7; count++)
    {
      digitalWrite(layer[count], 1);
      for(int i = 1; i<49; i++)
      {
        digitalWrite(column[i], 0);
        delay(x);
        digitalWrite(column[i], 1);
        delay(x);
      }
    digitalWrite(layer[count], 0);
    }
  }
}

Z góry bardzo dziękuję za pomoc ;) :) ;)

edytowany 2x, ostatnio: kq, 2017-01-09 16:09
Żadna frajda jest z modyfikowania gotowców, napisz taką kostkę samemu - zwłaszcza że rocket science to nie jest ;-) - Patryk27 2017-01-09 16:29

Pozostało 580 znaków

2017-01-09 16:10
kq
0

Jeśli nazwy odpowiadają stanowi faktycznemu, to każde wywołanie delay(x) jest odpowiedzialne za opóźnienie. Tak więc wystarczy modyfikacja zmiennej x.


Pozostało 580 znaków

2017-01-09 17:30
Skromny Lew
0

A czy można było by to skrócić bo robi mi tak jakby dwa okrążenia ? ;)

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0