Witam
Jak chcesz ocenę to się wrzuca kod. Co komu po exe, którego pewnie i tak mało kto ściągnie bo nie wiadomo co to może być.
@some_ONE dobrze mówi i dodatku plik wysłany na jakąś dziwną stronę. Jedynie ktoś mógłby uruchomić to w Sandboxie lub wysłać do firmy antywirusowej (bo nigdy nie wiadomo co to)
Mam złe wieści :/
W której funkcji sa bledy ?
Nie uruchamiajcie tego pliku bo to wirus tutaj skan https://www.virustotal.com/pl/file/613327299b9c767f80a13ee0916ef4274ee711d4e33462d262cd97b8e1545b7e/analysis/1455910451/
Pijany Mleczarz napisał(a):
Nie uruchamiajcie tego pliku bo to wirus tutaj skan https://www.virustotal.com/pl/file/613327299b9c767f80a13ee0916ef4274ee711d4e33462d262cd97b8e1545b7e/analysis/1455910451/
Cpt. Obvious says:
Są dwie możliwości. Albo wirus jest prawdziwy, albo to false positive.
Za false positive przemawia, że zagrożenie wykryte jest przez niszowe antywirusy tylko.
Ale jeśli to nie jest false positive i @Bonhart12 ma czyste intencje…
No to, kolego, sprawa jest poważna, musisz porządnie przyjrzeć się swojemu systemowi.
PS. Jaki kompilator, @Bonhart12 ? Może ktoś z tym samym kompilatorem zrobi przysługę i skompiluje ten kod źródłowy, sprawdzi czy SHA256 się zgadza a jeśli tak, to czy i w tym nowym, skompilowanym exeku też te same AV wskazują te same zagrożenia?
Zobacz coś takiego:
https://github.com/spartanPAGE/spartan-snake-implementation
main:
#include <iostream>
#include <thread>
#include <chrono>
#include <string>
#include <algorithm>
using namespace std;
using namespace std::literals;
#include "matrix.hpp"
#include "console-utils.hpp"
#include "keyboard_input_handler.hpp"
#include "buffered_canvas.hpp"
#include "console_canvas_drawer.hpp"
#include "snake.hpp"
#include "snake_drawer.hpp"
auto gen_snake_body(){
Snake::Body result;
string text = "spartanPAGE";
for(size_t i = 0; i < text.size(); ++i)
result.push_back({i, 1, text[i]});
reverse(begin(result), end(result));
return result;
}
int main(){
bool running = true;
BufferedCanvas<char> canvas(70, 20);
ConsoleCanvasDrawer console_drawer(canvas, Console::write_character_at);
Snake snake(gen_snake_body(), Way::down, {0, 0, canvas.width(), canvas.height()});
SnakeDrawer snake_drawer(canvas, snake);
KeyboardInputHandler keyboard({
{'e', [&]{ running = false; }},
{'w', [&]{ snake.set_direction(Way::up); }},
{'s', [&]{ snake.set_direction(Way::down); }},
{'a', [&]{ snake.set_direction(Way::left); }},
{'d', [&]{ snake.set_direction(Way::right); }}
}, Console::keyboard_hit, Console::get_character);
auto begin_drawing = [&]{ canvas.fill('.'); };
auto end_drawing = [&]{ console_drawer.update(); };
Console::cursor_visible(false);
console_drawer.draw();
while(running){
keyboard.update();
snake.move();
begin_drawing();
snake_drawer.draw();
end_drawing();
canvas.update();
this_thread::sleep_for(50ms);
}
}
Fajne tylko po co te system"cls" ? przez to troche ścierwi :P