Cześć,
Czy moglibyście rzucić profesjonalnym i krytycznym okiem na ten projekt? Wykonałem go do zaliczenia.
Przyjmę wszystko na klatę a potem do serca, proszę tylko o konstruktywną krytykę.
Z góry przepraszam, za to że kod jest po polsku, skończyłem z tym, przysięgam :)
Struktura projektu wygląda tak:
w mainie mamy update, rysowanie i inicjalizację okna gry
cWrog/cKupacz(nasz bohater) - dziedziczy po cPostac
cPostac dziedziczy po** cAnimacja**
**cAnimacja **- interface oraz zmienne potrzebne do animacji
**cMapa **- klasa która opisuje aktualną mapę, ile na niej wrogów itd.)
**cHud **- interface gry
**cNaboj **- logika strzałów, kierunek prędkość etc.
Wszystkie elementy które rysujemy dziedziczą po czystej klasie wirtualnej sf::Drawable.
Kupacz.rar
Przepraszam, że w takiej formie, żadnego systemu kontroli wersji jeszcze nie opanowałem ale nadrobię to.
Oto efekt końcowy:
- trzy poziomy,
- musimy os**ć myśliwych, żeby przejść poziom wyżej,
- określony czas na oddanie dwójki,
Gra została napisana również z Waszą pomocą.
Przy okazji, znalazłem ciekawy, przynajmniej dla mnie, projekt, czy warto bazować na nim pisząc kolejną gierkę?
Chodzi mi o strukturę klas. klik
Z góry dziękuję za poświęconą chwilkę.