Ocena kodu źródłowego projektu gry

0

Cześć,
Czy moglibyście rzucić profesjonalnym i krytycznym okiem na ten projekt? Wykonałem go do zaliczenia.
Przyjmę wszystko na klatę a potem do serca, proszę tylko o konstruktywną krytykę.
Z góry przepraszam, za to że kod jest po polsku, skończyłem z tym, przysięgam :)

Struktura projektu wygląda tak:

w mainie mamy update, rysowanie i inicjalizację okna gry
cWrog/cKupacz(nasz bohater) - dziedziczy po
cPostac

cPostac dziedziczy po** cAnimacja**
**cAnimacja **- interface oraz zmienne potrzebne do animacji
**cMapa **- klasa która opisuje aktualną mapę, ile na niej wrogów itd.)
**cHud **- interface gry
**cNaboj **- logika strzałów, kierunek prędkość etc.

Wszystkie elementy które rysujemy dziedziczą po czystej klasie wirtualnej sf::Drawable.

Kupacz.rar
Przepraszam, że w takiej formie, żadnego systemu kontroli wersji jeszcze nie opanowałem ale nadrobię to.

Oto efekt końcowy:

  • trzy poziomy,
  • musimy os**ć myśliwych, żeby przejść poziom wyżej,
  • określony czas na oddanie dwójki,

Gra została napisana również z Waszą pomocą.

Bez tytułu.png

Przy okazji, znalazłem ciekawy, przynajmniej dla mnie, projekt, czy warto bazować na nim pisząc kolejną gierkę?
Chodzi mi o strukturę klas. klik

Z góry dziękuję za poświęconą chwilkę.

0

Uwaga, keylogger w archiwum!

0

określony czas na oddanie dwójki

Ptaki nie mają „jedynki” i „dwójki”, wydalają jeden rodzaj wydzieliny.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1