[Android] Ocena gry, sugestie, propozycje

0

Cześć, wypuściłem niedawno swoją pierwszą grę do Google Play. Gra jest bardzo prosta/prymitywna stworzona w celu nauki C# i silnika Unity. Chciałbym poprosić Was o sugestie, propozycje, pomysły dzięki którym mógłbym grę rozwinąć i nauczyć się jeszcze więcej. Za fajne pomysły jedyne co mogę zaproponować to podziękowania umieszczone gdzieś w aplikacji :)
Proszę nie oceniać szaty graficznej bo grafikiem nie jestem i raczej nigdy nie zostanę:D

Na początek dodam, że bazą do stworzenia tej gry był tutorial: https://unity3d.com/learn/tutorials/s/roll-ball-tutorial
Link do gry w Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.propscode.rollquest

0

Fajnie, że przebrnąłeś przez tutorial, ale żeby to publikować?
Tutorial jest po to, żeby zapoznać się z "workflowem" w Unity, żebyś potem mógł swoje własne pomysły wcielić w życie, bez trudności wynikających z nieznajomości środowiska. Wiadomo, nikt Ci nic nie zrobi za wrzucenie gry z tutoriala, ale przy obecnym wyborze gier też nikt nie ma potrzeby pobierać jej ze sklepu.

Jak to co masz można rozwinąć... jest mnóstwo gier o kulce, pograj w nie i samo przyjdzie Ci do głowy, czego w nich brakuje. A jeśli niczego Ci w nich nie brakuje, to nie ma sensu robić nowych gier o tej tematyce ;)

Rób takie gry, w które chciałbyś grać, ale po sprawdzeniu, czy takowe nie istnieją ;)

A grafikę ocenia każdy, kto widzi. Zawsze można coś ładnego kupić w asset store.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1