SFML i pętla

0

Witam. Ostatnio zacząłem pisać grę na sfmlu. Korzystam z tego poradnika - http://szymonsiarkiewicz.pl/poradniki/piszemy-gre-w-sfmlu/piszemy-gre-w-sfmlu-lekcja-2/
Mam pytanie, mianowicie dotyczący tego kawałka kodu:

void Game::single()
{
	Engine engine(window);
 
	engine.runEngine();
 
	state = MENU;
}
void Game::runGame()
{
	while(state != END)
	{
		switch (state)
		{
		case GameState::MENU:
			menu();
			break;
		case GameState::GAME:
			single();
			break;
		}
	}
}

Czy jest jakaś różnica w wydajności między tworzeniem tego obiektu co każde wywołanie pętli? Jeżeli są to czemu autor zrobił to właśnie tak?

1
  1. grammar nazi:

Czy jest jakaś różnica w wydajności między tworzeniem tego obiektu co każde wywołanie pętli?

Między tworzeniem tego obiektu co każde wywołanie pętli a czym?

Czy jest jakaś różnica w wydajności

Bez znaczenia, zobacz że jedna funkcja odpowiada za menu, a druga za grę. Chyba nie odpalasz nowej gry 30 razy na sekundę...

0
Azarien napisał(a):
  1. grammar nazi:

Czy jest jakaś różnica w wydajności między tworzeniem tego obiektu co każde wywołanie pętli?

Między tworzeniem tego obiektu co każde wywołanie pętli a czym?

Czy jest jakaś różnica w wydajności

Bez znaczenia, zobacz że jedna funkcja odpowiada za menu, a druga za grę. Chyba nie odpalasz nowej gry 30 razy na sekundę...

Między tworzeniem obiektu co każde wywołanie pętli a jednym stworzeniem przed pętlą, zapomniałem dopisać.

0

różnica jest duża ale jak napisał @Azarien te klasy odpowiadają za grę a nie pojedyńcze zdarzenia... wywołujesz je raz, ew kilka ale nie w pętli komunikatów okna

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1