Przekazanie obiektu do konstruktora

0

Utworzyłem konstruktor któremu w parametrach przekazuję wskaźnik na inny obiekt tej samej klasy. Oprócz tego w konstruktorze mam metodę która ma za zadanie zmienić pole ww. obiektu na obiekt który właśnie tworzę za pomocą tego konstruktora.
Zdaję sobie sprawę, że to może brzmieć zawile ale dopiero się ucze i chętnie dopowiem jeśli coś będzie niejasne.
Tak wygląda kod tej funkcji:
<ort>
Test::Test(int _key, Test *_next) {
key = _key;
next = _next;
prev = NULL;
void Test::set(Test *_next) {
_next->prev = // NIE WIEM CO TU WPISAĆ :(
}
</ort>

0

Przepraszam, wyżej pomyliłem znaczniki :/
Kod

   
    Test::Test(int _key, Test *_next) {
    key = _key;
    next = _next;
    prev = NULL;
    void Test::set(Test *_next) {
    _next->prev = // NIE WIEM CO TU WPISAĆ :(
    }
0

Musi być na obiektach.
Wiem że to co napisałem pewnie dziwnie wygląda dla wyjadaczy, nie wiem nawet czy to jest możliwe co che zrobić ale wydaje mi się że powinno dać się to ugryźć od tej strony.
Chcę po prostu jak będę tworzył obiekt to żeby konstruktor zmienił wkaźnik w poprzednik obiekcie który utworzyłem na ten obiekt teraźniejszy.

0

_next->prev = this;

ponieważ ten node będzie poprzednikiem next_

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1