Przekazanie parametrów do konstruktora

0

Konstruktor pobiera 7 parametrów . Parametry chcę wprowadzać z konsoli. Jak to zrobić, żeby nie tworzyć 7 zmiennych w Main, tylko bezposrednio przekazywać linie po lini do konstruktora?

1

Zrobić konstruktor, który przyjmuje jeden parametr - łańcuch znaków wpisany z konsoli.

0
bartolini napisał(a):

Konstruktor pobiera 7 parametrów . Parametry chcę wprowadzać z konsoli. Jak to zrobić, żeby nie tworzyć 7 zmiennych w Main, tylko bezposrednio przekazywać linie po lini do konstruktora?
tablica obiektów lub std::vector z obiektami + odpowiednia pętla

0

Ale obiekty są różnych typów.

0

Stwórz konstruktor który dostaje jako parametr Strumień

2

Proszzzzzz

    public class Test
    {
        public static void Main(string[] args)
        {
            SomeConstructor(args);   
            Console.ReadKey();
        }

        static void SomeConstructor(string[] args)
        {
            ///some converting actions
        }
    }
0

rozwiązań jest mnóstwo, każde ma swoje zalety i wady. Niestety nie podzieliłeś się co dokładnie robisz, więc nie ma szans dać najlepszą radę (to jest pytanie "jak naprawić moje podejście mojego tajnego problemu" zamiast "mam taki problem, tak próbuje go rozwiązać czy można lepiej").
Osobiście nie lubię strumieni w konstruktorach (chyba, że jest to obiekt do przetwarzania strumienia). Moim zdaniem lepiej jest tworzyć pusty obiekt, a potem wywołać metodę, która wykona deserializację ze strumienia.

0
MarekR22 napisał(a):

Moim zdaniem lepiej jest tworzyć pusty obiekt, a potem wywołać metodę, która wykona deserializację ze strumienia.

Czytelniej będzie zrobić metodę statyczną, która tworzy obiekt ze strumienia czy tam tablicy parametrów jak kto woli:

var myItem = MySecretClass.CreateFromStream(string[] args) 

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1