private byte wep;
public void OnWeaponChange(int oldWep, int newWep)
{
}
byte[] lpBuffer1 = new byte[8];
if ((int)lpBuffer1[0] <= 20)
lpBuffer1[0] = (byte)1;
if ((int)this.wep != (int)lpBuffer1[0])
this.OnWeaponChange((int)this.wep, (int)lpBuffer1[0]);
this.wep = lpBuffer1[0];
-----------------------------------------------------------------
private byte hp;
byte[] lpBuffer1 = new byte[8];
public short OnHealthChange(int oldHP, int newHP)
{
if (oldHP == 0 || newHP == 150 || newHP == 0)
return (short)newHP;
float num = (float)(oldHP - newHP);
return (short)(byte)((float)newHP + 0.25f * num);
}
this.hp = (byte)this.OnHealthChange((int)this.hp, (int)lpBuffer1[0]);
WriteProcessMemory(proc, adres, BitConverter.GetBytes((short)this.hp), 2U, 0);
0
0
No, fajny masz ten kod do zamiany.
Jakie jest pytanie?
0
Przepraszam, zapomniałem dodać.
Czy mógłbym prosić o pomoc w zamianie tego kodu?
0
Spoko moja prośba kosztuje 100 euro.
No chyba ze masz konkretne pytanie czego nie wiesz to odpowiem za darmo
0
Jeśli chodzi o BitConverter.GetBytes((short)this.hp) ?
To jakby to wyglądało na C++?
0
zechcialbys wyjawic powod przepisywania na c++ ?
0
Uczę się C++, i chciałbym napisać coś sensownego, widzieć różnice pomiędzy C# a C++
2
te jezyki maja zupelnie inna filozofie, mysle ze bedzie lepiej po prostu uczyc sie c++ bez odniesienia do c#