Witam , jestem początkującym programistą c++ , zacząłem uczyć się biblioteki SDL. Wspomagając się książką sdl game development by shaun mitchell staram się napisać kod pod grę.
Jednak wyskakuje mi 8 błędów , z którymi nie mogę sobie poradzić, chciałbym prosic o pomoc.
Przesyłam pliki z którymi jest problem.
Obiekty.h
#include<SDL_image.h>
#include<SDL.h>
#include<iostream>
using namespace std;
#ifndef __Obiekty__
#define __Obiekty__
class Obiekty
{
public:
virtual void clean() = 0;
virtual void Rysowanie() = 0;
virtual void Update() = 0;
protected:
Obiekty(const LoaderParams* Parametry) {}
virtual ~Obiekty() {}
SDL_Renderer * Ren;
Obiekty*Ob;
};
class LoaderParams
{
public:
LoaderParams(int x, int y, int wys, int szer, string TextureID) : Temp_x(x), Temp_y(y), Temp_wys(wys), Temp_szer(szer), Temp_TextureID(TextureID)
{
}
int Get_X() const { return Temp_x; }
int Get_Y() const{ return Temp_y; }
int Get_wys() const{ return Temp_wys; }
int Get_szer() const{ return Temp_szer; }
string Get_TextureID() const{ return Temp_TextureID; }
private:
int Temp_x, Temp_y;
int Temp_CurrentFrame;
int Temp_CurrentRow;
int Temp_wys, Temp_szer;
string Temp_TextureID;
};
class SDL_Obiekty :public Obiekty
{
public:
SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry);
virtual void Rysowanie();
virtual void clean();
virtual void Update();
protected:
int Temp_x, Temp_y;
int Temp_wys, Temp_szer;
int Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame;
string Temp_TextureID;
};
#endif
Def.Obiekty.cpp
#include<iostream>
#include<SDL.h>
#include<SDL_image.h>
#include"Funkcje.h"
#include"Textury.h"
#include"Obiekty.h"
#include"Player.h"
typedef Textury p_Textury;
using namespace std;
SDL_Obiekty::SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry) : Obiekty(Parametry)
{
Temp_x = Parametry->Get_X();
Temp_y = Parametry->Get_Y();
Temp_wys = Parametry->Get_wys();
Temp_szer = Parametry->Get_szer();
Temp_TextureID = Parametry->Get_TextureID();
Temp_CurrentRow = 1;
Temp_CurrentFrame = 1;
}
void SDL_Obiekty::Rysowanie()
{
Textury::Instance()->Animacja(Temp_TextureID, Temp_x, Temp_y, Temp_wys, Temp_szer, Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame, Gra::Instance()->getRenderer());
}
Błąd 7 error C2664: „Obiekty::Obiekty(const Obiekty &)” : nie można dokonać konwersji argumentu 1 z „const LoaderParams ” do „const int”
Błąd 1 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 2 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed ""
Błąd 3 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 4 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed ""
Błąd 5 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 6 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed ""
Błąd 8 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 9 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*"