Witam , jestem początkującym programistą c++ , zacząłem uczyć się biblioteki SDL. Wspomagając się książką sdl game development by shaun mitchell staram się napisać kod pod grę.
Jednak wyskakuje mi 8 błędów , z którymi nie mogę sobie poradzić, chciałbym prosic o pomoc.

Przesyłam pliki z którymi jest problem.

Obiekty.h

#include<SDL_image.h>
#include<SDL.h>
#include<iostream>

using namespace std;

#ifndef __Obiekty__
#define __Obiekty__

class Obiekty
{

public:
	virtual	void clean() = 0;
	virtual void Rysowanie() = 0;
	virtual void Update() = 0;


protected:
	Obiekty(const LoaderParams* Parametry) {}
	virtual ~Obiekty() {}
    SDL_Renderer * Ren;
	Obiekty*Ob;
};


class LoaderParams
{
public:
	LoaderParams(int x, int y, int wys, int szer, string TextureID) : Temp_x(x), Temp_y(y), Temp_wys(wys), Temp_szer(szer), Temp_TextureID(TextureID)
	{

	}
	int Get_X() const { return Temp_x; }
	int Get_Y() const{ return Temp_y; }
	int Get_wys() const{ return Temp_wys; }
	int Get_szer() const{ return Temp_szer; }
	string Get_TextureID() const{ return Temp_TextureID; }

private:
	int Temp_x, Temp_y;
	int Temp_CurrentFrame;
	int Temp_CurrentRow;
	int Temp_wys, Temp_szer;
	string Temp_TextureID;
};



class SDL_Obiekty :public Obiekty
{
public:
	SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry);

	virtual void Rysowanie();
	virtual void clean();
	virtual void Update();

protected:
	int Temp_x, Temp_y;
	int Temp_wys, Temp_szer;
	int Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame;
	string Temp_TextureID;

};


#endif 

Def.Obiekty.cpp

#include<iostream>
#include<SDL.h>
#include<SDL_image.h>
#include"Funkcje.h"
#include"Textury.h"
#include"Obiekty.h"
#include"Player.h"
typedef Textury p_Textury;
using namespace std;


SDL_Obiekty::SDL_Obiekty(const LoaderParams*Parametry) : Obiekty(Parametry)
{
	Temp_x = Parametry->Get_X();
	Temp_y = Parametry->Get_Y();
	Temp_wys = Parametry->Get_wys();
	Temp_szer = Parametry->Get_szer();
	Temp_TextureID = Parametry->Get_TextureID();
	Temp_CurrentRow = 1;
	Temp_CurrentFrame = 1;
}


void SDL_Obiekty::Rysowanie()
{
	Textury::Instance()->Animacja(Temp_TextureID, Temp_x, Temp_y, Temp_wys, Temp_szer, Temp_CurrentRow, Temp_CurrentFrame, Gra::Instance()->getRenderer());


} 

Błąd 7 error C2664: „Obiekty::Obiekty(const Obiekty &)” : nie można dokonać konwersji argumentu 1 z „const LoaderParams ” do „const int”
Błąd 1 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 2 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "
"
Błąd 3 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 4 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed ""
Błąd 5 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 6 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "
"
Błąd 8 error C4430: brak specyfikatora typu - założono, że int. Uwaga: C++ nie obsługuje domyślnie typu int
Błąd 9 error C2143: błąd składniowy: brakuje "," przed "*"