Jaka biblioteka do gry typu menadżer.

0

Witam,

mam zamiar napisać grę typu menadżer żużlowy na Windows'a. Jaka biblioteka graficzna była by najlepszym wyborem w takim przypadku? Zastanawiałem się nawet nad WinApi, ponieważ w grze nie przewiduję żadnego podglądu rozegrania biegu żużlowego czy coś w tym stylu. Będą tylko okna, wyświetlane punkty, ustalenia treningów, transfery itp.

Kiedyś w szkole pisałem takiego mini menadżera w czystym C z użyciem Allegro. Teraz mam zamiar w wolnych chwilach napisać coś porządniejszego przy użyciu C++. Jeszcze jak wygląda procedura, żeby ewentualnie czerpać jakiś zysk później z napisanej gry?

Myślałem także o wersji na Androida, ale w te klocki się jeszcze nie bawiłem.

0

Piszesz tylko dla siebie (wtedy nie ma znaczenia co uzyjesz) czy chcesz rozpowszechnic? Ja uzylbym cos prostego libgdx (Java), Flixel (AS3), LibSDL (C) .

1

WinApi do tego to masochizm. Nigdy tej gry nie skonczysz :P Chyba ze swietnie znasz. Ja polecam jak zwykle Qt (ma obudowany OpenGl).

0

No chce napisać w C++. Jako ze teraz pracuje jako programista C++. Chce sobie poodkrywać może coś nowego, poćwiczyć i poprzypominać jakieś rzeczy :)

Qt jeśli chodzi o rozpowszechnianie to trzeba mieć chyba licencje nie ?? Co w ogóle trzeba potem zrobić żeby czerpać zyski?

0

A możecie mi doradzić jak sobie rozplanować projekt? Bo w pracy robię tylko API bez interfejsu. Jak to rozłożyć. Załóżmy że mam klasy Zawodnik, Mecz, Druzyna itp. I teraz jak sobie oddzielić sam interfejs od tego ? Tworzyć osobne klasy np. GuiMecz w których będę tworzył obiekty tych klas np. Druzyna,Zawodnik,Mecz? Tak żeby mieć oddzielone to. Nie ukrywam, że trochę planowanie i podział projektu sprawia mi problemy.

1

Robisz to co w pracy, a potem na bazie tego API co napisałeś to robisz frontend.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1