Witam.
Piszę pewną aplikacje w winApi i openGL.
Założenie jest takie, że po włączeniu programu pojawia mi się okno główne (czyli zwykłe małe okienko) z przyciskiem pełny ekran.
po kliknięciu tworze nowe okno i w tym nowym oknie tworze nowy wątek:
DWORD WINAPI fullScreenThread(PVOID pvParam){
while(true){
DrawGLScene();
SwapBuffers(hDC);
cout << "powinno dzialac \n";
Sleep(100);
}
}
i wszystko ładnie pięknie gdyby na ekranie coś wyskoczyło ale pojawia się tylko czarny ekran czyli działa SwapBuffers(hDC)
ale gdy zrobię tak:
/*
DWORD IdWatku;
CreateThread(NULL, 0, fullScreenThread, (PVOID) 9, 0, &IdWatku);
*/
MSG messages;
while (GetMessage (&messages, NULL, 0, 0)){
TranslateMessage(&messages);
DispatchMessage(&messages);
DrawGLScene();
SwapBuffers(hDC);
}
to wszystko działa jak należy.
Czy ktoś może mi poradzić gdzie może być błąd?