Rysowanie z DirectX i OpenGL

0

Mam takiego focha i pisze edytor 3d w ktorym swiat 3d jest rysowany w opengl, a edycja z zrzutu jest rysowana w DirectX (ztego powodu ze chce sie wiecej DX nauczyc i uzywam go tutaj)

Problem w tym ze moge maksymalnie jedna klatke narysowac w OpenGL albo w DirectX a chcialbym oby dwie. (problem taki) jak narysuje okno do OpenGL to DirectX sie nie rysuje, z kolei odwrotnie to OpenGL sie nie chce rysowac.

doszedlem tylko do tego ze Jak np. pierwszy rysuje sie DirectX to dopoki nie wykonam jakas funkcje z openGl np. glVertex3f wszystko jest ok, nawet funkcja zrzucajaca bufor opengl na ekran dziala i nie koliduje z DX

0

No nie za bardzo wiedomo jak tobie pomoc (poza sklepaniem gotowego przykladu).

czesto trzeba po przelaczeniu poprzywracac konteksty (np jak ma sie dwa okienka OpenGL).

Daj jakis minimalistyczny przyklad, to moze ktos cos ruszy (np. dwie kulki jeda obok drugiej jedna w dx druga gl).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1