Wyśrodkowanie tekstu OpenGL

0

Jak można wyśrodkować tekst w odniesieniu do jakiejś przestrzeni (napis w buttonie) ???
Próbowałem coś takiego ale coś mi nie wychodziło.

DrawString( (width/2)-((9*N)/2), y + 30, Text1 );

Gdzie N to ilość liter.

1

szerokosc_przestrzeni/2-szerokosc_tekstu/2

0

szerokosc_tekstury/2

masz na myśli szerokość całego tekstu ???

0

Problem udało mi się rozwiązać tak:

DrawString( x + (width/2)-((9*strlen( Text ))/2), y - (height/2) - (9/2), Text );
0

To czym są te x i y i co mają do tej przestrzeni?

x - punkt rozpoczęcia rysowania przestrzeni względem osi x względem, której środkujemy tekst.
y - punkt rozpoczęcia rysowania przestrzeni względem osi y względem, której środkujemy tekst.

Jak czegoś jeszcze nie rozumiesz to pytaj.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1