winsock serwer na livebox

0

Napisałem prosty serwer, który tylko ma wiązywać połączenie z klientem ( na chwile obecną jest to telnet -.- ). Serwer działa na ip 127.0.0.1 i na lokalnym ip livebox tzn.: 192.168.0.10. Jednak zależy mi na tym by serwer dostępny był spoza sieci lokalnej. Czytałem dużo o no-ip i dynDSN jednak program nie działa tak jak powienien. Serwer odbiera masę przychodzących połączeń, a nie można się połączyć przez telnet. Jest jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu?

Kod serwera:

#include <sdkddkver.h>
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
#include <string>

#include <WinSock2.h>
#include <Windows.h>
#include <iostream>


using namespace std;

void main(){

	char message[200];

	string strmessage = "";
		
	long answer;
	WSADATA wsaData;
	WORD DLLVERSION;
	DLLVERSION = MAKEWORD(2,1);

	answer = WSAStartup(DLLVERSION, &wsaData);

	SOCKADDR_IN addr;

	int addrlen = sizeof(addr);

	SOCKET sListen;
	SOCKET sConnect;

	sConnect = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, NULL);

	//addr.sin_addr.s_addr = inet_addr("127.0.0.1");
	addr.sin_addr.s_addr = inet_addr("83.10.53.151");
	addr.sin_family = AF_INET;
	addr.sin_port = htons(1234);

	sListen = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, NULL);

	bind(sListen, (SOCKADDR*)&addr, sizeof(addr));

	listen(sListen, SOMAXCONN);

	for(;;){
			cout<<"Waiting for incoming connection"<<endl;

			if(sConnect= accept(sListen, (SOCKADDR*)&addr, &addrlen));
				cout<<"Connection was found"<<endl;
				
	}


}

Pewnie problem tkwi w jakimś małym szczególe :(

0

przekieruj porty na routerze

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1