OpenGL zniekształcanie obiektów, rozdzielczość okna

0

Witam, mam problem z wyświetlaniem obiektów w różnych rozdzielczościach ekranu.
Za każdym razem wyświetlany obszar 'mapy' jest stały co powoduje przy różnych rozdzielczościach rozciąganie obiektów i tym sposobem z kwadratu robi się prostokąt.
Pytanie moje brzmi jak można zachować kształt obiektów w różnych rozdzielczościach?
Czyli w jednej rozdzielczości załóżmy że wyświetlany obszar 'mapy' będzie miał wymiary 200x200 natomiast w większej rozdzielczości 400x400 lub 400x300 itd..

0

Tu masz link do kursu opengl:
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/101
A tu do lekcji, która myślę że powinna pomóc:
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/Definiowanie-sceny-3D/104

0

Thx, zabieram się za lekturę.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1