Witajcie,
Na wstępie chciałem wszystkich przywitać, to mój pierwszy post na tym forum. Zaczynam swoją przygodę z programowaniem i wymyśliłem program, który będzie symulował prostą grę podobną do dawnych przeglądarkowych RPG, aby przećwiczyć dziedziczenie, konstruktory i polimorfizm, być może jeszcze interfejsy, w zależności co jeszcze przyjdzie mi do głowy. Mój problem polega na tym, że wyskakuje mi błąd w momencie gdy próbuje wywołać metodę "bitwa", coś jest nie tak z argumentami metody. Domyślam się, że argumenty, których używam nie są prawidłowo zdeklarowane, być może dlatego, że są one w switchu, jednak nie mam pomysłu jak to zrobić dobrze. Nie wiem też jak zrobić, aby program pamiętał, którą postać i którego potwora wybrałem, tak aby po wywołaniu metody "bitwa", oraz wraz z dalszą rozbudową programu, innych metod, program wiedział, który potwór i postać mają się pojedynkować. Chyba same utworzenie obiektu nie sprawi, że program będzie to prawidłowo pamiętać, prawda? Mam nadzieję, że w miarę sensownie wytłumaczyłem czego nie rozumiem, proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Poniżej wstawiam link do githuba:
https://github.com/aronboguszewski/Gra.git
Problem występuje w klasie Menu