Modyfikowanie zawartości zwracanych danych przez sięć.

0

Mam następujący problem, pisze MOD'a do gry browserowo-flashowej pod windowsa.
MOD miał by polegać na podmianie niektórych grafik.

Badając Snifferem ruch powodowych przez ową grę udało mi się wyciągnąć adresy plików graficznych.
np: http://cdn.zz.forgeofempires.com/assets/gfx/M_SS_ColonialAge_MarksmanRange.png

Mój pomysł jest taki Żeby gdy windows/program zauważy że coś próbuje ściągnąć owy plik, podda mu swój odpowiednik/ albo przekieruje na inny adres.

I o ile wiem jak wykonać to gdy maszyna jest w środku połączenia to już nie wiem jak zrobić to na jego początku.

Będę wdzięczny za wszystkie rady nawet takie czysto teoretyczne.

EDIT:
Program może działać na zasadzie modyfikacji konfiguracji systemu itp
Albo jako osobna aplikacja działająca w tle. //jakieś lokalne proxy czy coś takiego
Niestety nie mam pomysłu nawet jak to ugryźć

0

Najprościej?
C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
w tym pliku wpisujesz sobie np.
1.2.3.4 cdn.zz.forgeofempires.com
I wtedy każde odwołanie się do hosta cdn.zz.forgeofempires.com będzie realnie odwoływało się do adresu 1.2.3.4

0
Shalom napisał(a):

Najprościej?
C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
w tym pliku wpisujesz sobie np.
1.2.3.4 cdn.zz.forgeofempires.com
I wtedy każde odwołanie się do hosta cdn.zz.forgeofempires.com będzie realnie odwoływało się do adresu 1.2.3.4

Dokładnie KAŻE jak sam napisałeś :)
Ten adres jest również stosowany do wszystkich połączeń, aktualizacji ilości monet manewrów wojsk itp :)
Dlatego blokada całej domeny odpada, muszę podmienić/przekierować tylko wybrane pliki.

Jedyne co przychodzi mi do głowy to stworzenie prostego firewalla tylko że nieco pracy z tym by było :)

0

Moze postawic sobie prosty serwer wiekszosc zapytan puszczac dalej, a wybrane przekierowywac/podmieniac i tyle. Wtedy mozesz z hosts skorzystac.

0
Krycho napisał(a):

Moze postawic sobie prosty serwer wiekszosc zapytan puszczac dalej, a wybrane przekierowywac/podmieniac i tyle. Wtedy mozesz z hosts skorzystac.

Niestety ta opcja odpada, bo rozumiem że chodzi Ci o dodatkową maszynę.

A może ktoś z was zna firewalla zbudowanego z możliwościami takimi jak np iptables :)
Żeby można było w nim przekierowywać niektóre pliki?

0

Po co zaraz dodatkowa maszyna? starczy u ciebie program który sam wyśle to co ma, a całą resztę wyśle do serwera gry korzystając np z jego IP. To będzie ten "serwer"

edit: potrzebujesz nie tyle firewalla co lokalnego proxy.

0

No i postawiłem lokalne proxy, ale pojawia się kolejny problem. Gra jakoś wykrywa skąd pobierany jest obraz, ponieważ jeśli przekieruje na inny serwer grafika nie zostanie pobrana, nawet jeśli jest ta sama , oryginalna. Gdy ustawiam inna grafikę z tego serwera to działa, ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1