Tablica przechowująca różne typy

0

w jaki sposob mozna to zrobic?

0

nie da się tego zrobić. Może inaczej jeśli zamierzasz tak robić to prawdopodobnie popełniłeś jakiś błąd projektowy. No chyba ,że chcesz przechowywać w tablicy wskaźniki na klasę bazową i później przypisywać obiekty klas pochodnych.

0

Zapewne najprościej unią: http://en.wikipedia.org/wiki/Union_type

Aczkolwiek zgadzam się, że jeżeli trzeba coś takiego robić to prawdopodobnie robi się coś źle.

(Wyczuwam podejrzany związek z tym tematem)

0

typedef enum { teInt,teDouble,teChar,teString } Kind;
typedef struct { Kind kind; union { int iV; double dV; char cV; string sV }; } Dane;
Dane Tb[100];

0

Ew.rzutowaniem i wskaźnikami.

0

znaczy ja chce zrobic tabele: pierwsza kolumna imiona a w nastepnych wyniki dopisywane wpisywane przez uzytkownika?? ma ktos pomyusl jak to moznaby zrobic?

0

No to zwykła struktura.

0

A moze ktos byl tak mily i mogl powiedziec gdzie co jeszcze uzyc w moim projekcie? znaczy taki mini szablon??? bo ja jestem poczatkujacy i mi to ciezko idzie..
to Projekt:
Rzutki
Program nadzoruje grê w rzutki. Dane o graczach przechowywane s¹ w pliku, zas podczas rozgrywki mo¿e uczestniczyæ dowolna ich ilosc. Program przestrzega kolejnosci rzucania oraz na biezaco informuje o aktualnym wyniku. Zliczanie punktów powinno odbywac sie wedlug jednej z kilku mo¿liwych do wyboru zasad. W danych gracza przechowywana jest liczba zwyciestw oraz wynik najlepszego rzutu/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1