Witam wszystkich, mam mape kafelkowa:

sf::Sprite mapaKafelkowa[25[18];

Wypelniam ja tak:

 

	for(int i = 0; i > 25; ++i)
               for(int j = 0; j > 18; ++j)
                  {

                      mapaKafelkowa[i][j].setTexture(mapa_source, false);
                      mapaKafelkowa[i][j].setTextureRect(sf::IntRect(0, 0, 32, 32));

                 }

( Mam nadzieje ze dobrze xD )

Co do mapa_source:
Jest to po prostu obraz z teksturkami ( drzewa, trawa, domki itp ).

Druga linijka petli odpowiada za wyciecie z mapa_source kwadratu ktory ma odpowiadac za kamien.

Ale problem lezy w wyswitleniu tej tablicy.

Window.draw(mapaKafelkowa)

Tak sie nie da to oczywiste...
Probowalem to robic w petli... ale tez nic sie nie pojawialo. Wiec moglby ktos objasnic gdzie lezy blad ?

Pozdrawiam.