Programowanie sieciowe SFML2

0

Zaczynam programowanie sieciowe w C++,używam biblioteki SFML2.
Czy do programowania sieciowego lepiej używać sfml czy winapi, lub jeszcze coś innego?
Mam program na 2 komputerach, i wpisuję IP aby połączyć się z serwerem, to nic się nie dzieje, natomiast jeśli robie to na tym samym komputerze to wszystko działa. Czy jest to kwestia ukrytego i widocznego adresu IP? Jak to ogólnie zmienić żeby te IP się widziały?

0

Najlepsza będzie biblioteka sfml, w ustawieniach rutera masz odpowiednią opcje do tego.

0

SFML to biblioteka do prostych gier, a nie aplikacji sieciowych, jeśli piszesz coś poważniejszego (w sensie sieciowym), to zapomnij o SFMLu w tym celu. A co do braku widoczności zza NATu, to możesz tunelować przez ngrok.

0

A gdzie jest ta opcja w ustawieniach routera?
I jak za pomocą NGROK tunelować?

0

https://www.google.pl/#q=jak+ustawi%C4%87+zewn%C4%99trzne+ip&gws_rd=cr

A sfml ma dobrą obsługę protokołów internetowych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1