Zacznę od tego że, uczę się nowej wersji Open GL:
http://www.opengl-tutorial.org/beginners-tutorials/tutorial-5-a-textured-cube/
I postanowiłem że, otexturuję boxa tak jak na: (BLENDING)
http://nehe.gamedev.net/tutorial/lessons_06__10/17010/
Tak oto sobie texturę przygotowałem:
http://i.imgur.com/KWejG.jpg
Nawet próbowałem w wymiarach potęgi liczby 2 na przykład 512x512, bo na pierwszych kartach graficznych z akceleracją 3D tylko takie wymiary mogły mieć tekstury. Nawet zmieniałem format pliku z BMP na TGA i nadal to samo. Na myśli mi wpadło, że możliwe używam antyaliasingu, lub jakiegoś wygładzania tekstury. Oto kod:
http://wklej.org/id/907814/
Tak oto wygląda aplikacja w nowym Open GL:
http://i.imgur.com/265hR.png
A oto orginał:
http://i.imgur.com/Qdqz8.png
Po przybliżeniu tekstury nie widzę kwadratowych pixeli, jedynie punkty przypominające gwiazdy :)
http://i.imgur.com/ynDde.png