Problem ze stworzeniem licznika FPS'ów

0

Czytałem "ogrom" postów, tutoriali itp. o stworzeniu licznika FPS, ale nadal nie umiem tego zrobić...
Mam kod mniej więcej taki:

while( coś tam ){
 Tu musi być licznik FPS
 Tu wyświetla grafikę, rusza postacią itd.
}

Używam ALLEGRO 5, ale wyświetlać umiem, niestety nie umiem tylko wyliczyć tego "licznika".

Mógłby ktoś pomóc przykładowym kodem czy czymś co mogłoby mi pomóc, bo za grosz nie wiem jak to zrobić :/

0

http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/lesson15/index.php To jest w SDL ale ogólnie zasada jest taka sama. Najważniejsza jest ta linijka:
frame / ( fps.get_ticks() / 1000.f.

0

Nie wiem co robię źle...
Mam:

double Frames;
float FPS;
double speed_secs;
ALLEGRO_TIMER *Timer = al_create_timer(speed_secs);
al_start_timer(Timer);
while(...){
FPS = Frames/speed_secs;
std::ostringstream FPSSS;
FPSSS << FPS;
al_draw_text(Czczionka,al_map_rgb(255,255,255),35,200,ALLEGRO_ALIGN_LEFT,(FPSSS.str()).c_str());
}

jest to allegro 5, ale nie wiem co mam robić, bo mi wyskakuje na ekranie "INF" i w dodatku program nie chce się zamknąć... Pomocy! :(

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1