Ukrywanie cheata przed wykryciem.

0

Witam.
Ostatnio zainteresowałem się directX no i wymodziłem takie o to menu "Cheatowskie" do gier.
user image
Wszystko fajnie i pięknie ale teraz pozostaje kwestia ukrycia by chociaż pierwszy lepszy anty-cheat nie wykrył tego. Kwestia jest taka że nie mam pojęcia w jaki sposób bądź jaką metodą. Czytałem o zrobieniu tego w jakiś sposób przez sterownik (ring0) udało mi się stworzyć jakiś prosty sterownik który może odczytywać pamięć ,ale w jaki sposób podpiąć się tak jak w normalnej dllce przez sterownik do gry za cholerę nie wiem.

Za wszelkie jakieś linki do takich tematów czy coś wielkie dzięki :)
Pozdrawiam

0

Ja to bym najpierw ogarnął jak te anty-cheaty wyszukują cheaty, a potem sie zabezpieczyć. btw, co ma directX do tego?

0

co ma directX do tego?

To że anticheaty wyszukują często wszelkiego rodzaju modyfikacji rendera.

Wszystko fajnie i pięknie ale teraz pozostaje kwestia ukrycia by chociaż pierwszy lepszy anty-cheat nie wykrył tego.

No wiesz, zależy to od tego co ten cheat modyfikuje. Generalnie chodzi właśnie o to żeby wpaść na jakiś nietuzinkowy pomysł. Bo próba ogłupienia anticheata na 99% skończy się wykryciem (jeżeli nie w tej, to w następnej wersji).

Czytałem o zrobieniu tego w jakiś sposób przez sterownik (ring0) udało mi się stworzyć jakiś prosty sterownik który może odczytywać pamięć ,ale w jaki sposób podpiąć się tak jak w normalnej dllce przez sterownik do gry za cholerę nie wiem.

Sterowniki są przereklamowane, bo ciężko je się pisze, a wykrywa i tak łatwo na podstawie zmian w zachowaniach niektórych rzeczy.

Za wszelkie jakieś linki do takich tematów czy coś wielkie dzięki

Jeżeli sądzisz że coś co jest opisane w internecie jest niewykrywalne to znaczy że jesteś scripting kiddie.

2

Jeżeli sądzisz że coś co jest opisane w internecie jest niewykrywalne to znaczy że jesteś scripting kiddie.

user image

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1