MARIO zawieszanie się animacji po paru sekundach dziłania gry

0

Witam mam pewien problem. Zrobiłem oto taką grę Mario i mam problem zawiesza się obraz tzn. wyłączają się tak jakby wszystkie funkcje gry takie jak: nakładanie koloru tła na bitmapę gracza, zawiesza się belka z danymi itd, poniżej podaje kod gry (piewsze kilka sek wszystko działa idealnie, a potem klapa). Wydaje mi się, że jest to jakieś problem typu stackoverflow buforu obrazu. Zastrzegam sobie wszystkie prawa kodu gry, więc proszę sobie jej nie przywłaszczać ;P. Czekam na pomoc.

Gdy gra działa przez pierwsze pare sekund tutaj link do screena z problemem jeśli nie uda się wam skompilować kodu.
http://imageshack.us/f/403/helpkr.jpg/

LINK DO PLIKU Z GRĄ: http://turbobit.pl/2x4jpda1o70f.html

A tu kod gry w pliku: http://turbobit.pl/5deq4le83xvp.html

0

Ciężko cokolwiek stwierdzać na pewno, ale czytałem dokumentację funkcji LoadImage i jej wynik należy zwalniać, gdyż alokuje ona obszar w pamieci dla załadowanej grafiki.
U Ciebie nie ma żadnego użycia DeleteObject() ani niczego takiego.

Ponadto podany efekt następuje szybciej przy większej ilości mobów.
Dopóki gra się "animuje" zużycie pamięci rośnie do ww. momentu: później nie zmienia się.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1