Problem z wskaźnikiem na sprite'a

0

Witam,
Mam taki miały problem, niestety nie mogę znaleźć rozwiązania tego problemu. Jeśli chcę wyświetlić sprite'a, którego tworzę przez operator new to wyświetla mi się pusty kwadrat wymiarach tego obrazka co miał być. Nie pokazuję się zawartość obrazka, tylko białe tło.
Tutaj załączam kod odpowiedzialny za tworzenie, oraz wyświetlenie tego sprite'a.

 
	if(! iBall.LoadFromFile("obrazek.bmp") )
	{
		std::cout <<"Blad ladowania bitmapy pilki" <<std::endl;
	}else
	{
		std::cout <<"Zaladowano poprawnie bitmape pilki" <<std::endl;
	}
	iBall.CreateMaskFromColor( sf::Color::Black, 255 );
	//sf::Sprite sBall;
	pBall = new sf::Sprite;
	//pBall->SetColor(sf::Color::Green);
	pBall->SetImage( iBall );
	pBall->SetPosition(xP, yP);
	pBall->SetScale(1.0f, 1.0f);
        App::pApp->Draw( *pBall ); 
0

Jak wygląda ten obrazek?

0
adadad napisał(a)

Jak wygląda ten obrazek?

kulka czerwona na czarnym tle

0

Jak wrzucisz normalnie bez dynamicznej alokacji to działa?

0
adadad napisał(a)

Jak wrzucisz normalnie bez dynamicznej alokacji to działa?

Tak, wszystko ok wtedy jest.

Myślę że chodzi o tą alokację, nie wiem natomiast czym to jest spowodowane.

0

Ja używałem SFML ale w wersji C więc nie pomogę Ci to sugeruję napisanie na forum SFML'a, tam na pewno Ci szybko odpiszą.

0
adaad napisał(a)

Ja używałem SFML ale w wersji C więc nie pomogę Ci to sugeruję napisanie na forum SFML'a, tam na pewno Ci szybko odpiszą.

Kiepsko z moim Angielskim, dlatego najpierw tutaj napisałem, ale jeśli nie znajde odpowiedzi, to napisze oczywiście na angielskim forum. Google mi trochę pomoże i dam rade :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1