C++ MFC Mapa komunikatów i zdarzenie po OnInitDialog()

0

Cześć,

jakie zdarzenie wykonuje się po poprawnym OnInitDialog()? Chodzi o to, że chcę na początku programu wykonać jakąś akcję, ale po pokazaniu się okna.

0

Co to za zdarzenie jest? Trochę nie rozumiem dlaczego nie możesz tego w OnInitDialog() zrobić.

0

Z tego względu, że jeśli jest to np. załadowanie sterownika które trwa kilka sekund to po otworzeniu programu nic się nie dzieje, dopiero po chwili pojawia się okno.

0

Ok, ale zawsze można dorobić jakiś pasek(okienko) "trwa ładownie sterowników" i już. Chyba, że chcesz żeby po uruchomieniu programu i wyświetleniu się okna program Ci się "zawiesił" na te kilka sekund. Zawsze też możesz ładowanie sterowników (jeśli takiego czegoś nie wykluczasz) ładować w innym wątku..

0

W wątku już próbowałem i wygląda to tak samo... w sumie to nie wiem dlaczego może coś zrypałem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1