MFC

0

Witam!
Mam problem z MFC:
-Czy istnieje odpowiednik w MFC Status Bara oraz Bevela z C++Builder ?
-Jak ustawić parę filtrów w klasie CFileDialog ?

0

Witam!
Mam problem z MFC:
-Czy istnieje odpowiednik w MFC Status Bara

W MFC robi sie to troche inaczej. Jesli robisz aplikacje SDI lub MDI to ze status barem nie powinno byc problemow bo jest on juz zaimplementowany. Jesli natomiast robisz aplikacje oparta na oknie dialogowym to StatusBara musisz zrobic recznie.

Do klasy dialogu dodaj: CStatusBar m_statusBar;
oraz "przegrodki" (ja to tak nazywam)
static UINT indicators[] =
{
ID_INDICATOR_1,
ID_INDICATOR_2
};

Mozesz dodac ich wiecej jesli potrzeba. Dla kazdej musisz takze dodac tekst w StringTable.

W funkcji OnInitDialog() dodaj:

m_statusBar.Create(this);
m_statusBar.SetIndicators(indicators,sizeof(indicators)/sizeof(UINT));
RepositionBars(AFX_IDW_CONTROLBAR_FIRST, AFX_IDW_CONTROLBAR_LAST, 0);

i teraz np.
CString tekst = "cokolwiek";
m_statusBar.SetPaneText(1, Tekst);

Ups, zapomnialem o tym :D

-Jak ustawić parę filtrów w klasie CFileDialog ?

Filtry to pary stringow zakonczonych jakby to powiedziec..."terminated by zero"
czyli np. ustawiasz filtr - "Bitmapy\0*.bmp\0Pliki Tekstowe\0*.txt\0\0"

Filtry to pary stringow zakonczonych jakby to powiedziec..."terminated by zero"
czyli np. ustawiasz filtr - "Bitmapy\0*.bmp\0Pliki Tekstowe\0*.txt\0\0"

Ehh, co za bubel :D
Sorry, za 3 posta ale chce tylko pomoc.
Za @ wstaw "\ 0" bez spacji
Filtry to pary stringow zakonczonych jakby to powiedziec..."terminated by zero"
czyli np. ustawiasz filtr - "Bitmapy@.bmp@Pliki Tekstowe@.txt@@"

0

No dzięki :-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1