direct3d, pointlist, problem

0

witam, jak proboje narysowac pixel/punkt tak to jest zle

	d3ddev->DrawPrimitive( D3DPT_POINTLIST, 4, 1 );

tzn, nic sie nie rysuje, ale jak drugi parametr zmienie na 0 (4 na 0) to jest ok, ale ja chce akurat zaczac od innego vertexa, tutaj one sa

VERTEX g_Vertices[] = 
{
	{ 400.0, 50.0, 0.0, 1.0, D3DCOLOR_XRGB( 255, 0, 0 ) },
	{ 900.0, 615.0, 0.0, 1.0, D3DCOLOR_XRGB( 255, 0, 0 ) },
	{ 400.0, 615.0, 0.0, 1.0, D3DCOLOR_XRGB( 255, 0, 0 ) },
	{ 40.0, 50.0, 0.0, 1.0, D3DCOLOR_XRGB( 255, 0, 0 ) },
};
0

indeks 4 już nie istnieje kolego :>
łapiesz się za dx a podstawy działań na tablicach się kłaniają? nic z tego dobrego nie będzie :>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1