Witam wszystkich serdecznie,
Jestem nowym użytkownikiem forum, jak i wczesnym sympatykiem programowania.
Mam problem odnośnie inicjalizacji obiektu Direct3D.Device.
Program, który znalazłem w internecie jest pewny, gdyż został już zrecenzowany pozytywnie, więc wina za występujące błędy leży zapewne po mojej stronie.
Proszę o pomoc, odnośnie następującej linii kodu:
dev = new Device(0,DeviceType.Hardware,this,CreateFlags.HardwareVertexProcessing,initParams);
Podczas próby uruchomienia aplikacji występuje wyjątek:
InvalidCallException
Cała metoda inicjalizująca wygląda następująco:
private void initDX()
{
PresentParameters initParams = new PresentParameters();
initParams.Windowed = true;
initParams.SwapEffect = SwapEffect.Flip;
dev = new Device(0, DeviceType.Hardware, this, CreateFlags.HardwareVertexProcessing, initParams);
createVertices();
setTexture();
dev.DeviceReset+=new EventHandler(OnDeviceReset);
}
Moje pierwsze wątpliwości dotyczą systemu operacyjnego na którym pracuję:
- MS Windows 2003 Server
Ponad to posiadam: - Visual Studio .NET 2005 Professional
- DirectX 9 Redistributable for Software Developers + Manageddx
Po znalezieniu pewnych porad doinstalowałem również: - .NET Framework 3.0
Dziękuję bardzo za pomoc w rozwiązaniu problemu!