Inicjalizacja Direct3D.Device

0

Witam wszystkich serdecznie,
Jestem nowym użytkownikiem forum, jak i wczesnym sympatykiem programowania.

Mam problem odnośnie inicjalizacji obiektu Direct3D.Device.
Program, który znalazłem w internecie jest pewny, gdyż został już zrecenzowany pozytywnie, więc wina za występujące błędy leży zapewne po mojej stronie.

Proszę o pomoc, odnośnie następującej linii kodu:

dev = new Device(0,DeviceType.Hardware,this,CreateFlags.HardwareVertexProcessing,initParams);

Podczas próby uruchomienia aplikacji występuje wyjątek:

InvalidCallException

Cała metoda inicjalizująca wygląda następująco:

	private void initDX()
		{
			PresentParameters initParams = new PresentParameters();
			initParams.Windowed = true;
			initParams.SwapEffect = SwapEffect.Flip;

            dev = new Device(0, DeviceType.Hardware, this, CreateFlags.HardwareVertexProcessing, initParams);

			createVertices();
			setTexture();
			dev.DeviceReset+=new EventHandler(OnDeviceReset);
		}

Moje pierwsze wątpliwości dotyczą systemu operacyjnego na którym pracuję:

  • MS Windows 2003 Server
    Ponad to posiadam:
  • Visual Studio .NET 2005 Professional
  • DirectX 9 Redistributable for Software Developers + Manageddx
    Po znalezieniu pewnych porad doinstalowałem również:
  • .NET Framework 3.0

Dziękuję bardzo za pomoc w rozwiązaniu problemu!

0

Już znalazłem odpowiedź.
W rzeczy samej była to wina Windows'a 2003 Server, nie wspierał on w sposób należyty DirectX.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1