ingerencja w program

0

Witam.
W grze Warcraft III, chciałbym odczytać do swojego programu nicki graczy znajdujących się serwerze.
I teraz pytanie jakby to najlepiej zrobić, czy przez przechwytywanie pakietów , czytanie pamięci procesu (ReadProcessMemory() ?), czy może z wykorzystaniem jakiegoś hooka, choć dokładnie nie wiem jak to zrobić. Prosze o sugestie.

0

Nie mam i nie gralem w W3, ale nasluchalem sie sporo, ze jest udostepniony rowniez dla graczy wewnetrzny silnik skryptow oparty na LUA - moze zacznij probowac z tym, bedzie najprosciej o ile jakiekolwiek API np. do osblugi plikow udostepnili

0

Znalazłem LUA ale do world of warcraft, może pomyliłeś albo ja zle poszukałem.
A jeśli rzeczywiście nie ma lua pod w3, to który ze sposobów bylby najlepszy ?

0

O! Przepraszam najmocniej, faktycznie.. to byl WoW.. Dlatego podkreslalem ze sie nie znam kompletnie w wydaniach tejże:}

0

wątpię abyś dodłubał się readprocessmemory do nazw graczy. Raczej nie tędy droga. Możesz tym odnaleźć jakąś konkretną wartość, ale przecież nicki graczy taką wartością nie są. Do tego może być ich różna ilość.

0

Nicki graczy prezentuje interfejs gry, więc z pewnością są w pamięci.

0
dark_astray napisał(a)

wątpię abyś dodłubał się readprocessmemory do nazw graczy. Raczej nie tędy droga. Możesz tym odnaleźć jakąś konkretną wartość, ale przecież nicki graczy taką wartością nie są. Do tego może być ich różna ilość.

Przecież nicki graczy to takze wartosci. Da sie to zrobić za pomocą readprocessmemory, juz nawet próbowałem. Zastanawia mnie jednak jak działają hooki, tzn. pewny program "Garena" korzysta z warcraft3_hook.dll
i zastanawiało mnie co można zrobić takim hookiem. Ja wiem tylko o hookach systemowych, np. hook na klawiature czy myszke, nie wiem natomiast jak w ogole stworzyc i co mozna zrobić takim hookiem jakim posługuje sie garena. Mógłby ktoś wytlumaczyć ?

0

No ja tez nie wiem czego uzywa garena :D
Tak w skrocie w hookach chodzi o to, ze podpinasz/wczepiasz/wstrzykulesz gdzies swoj kod, przykladowo pod funkcje sluzaca do zliczania punktow w jakiejs grze (hipotetycznie).
Po wywolaniu owej funkcji przez inna cos tam sie wykonuje, potem Twoj kod i dalej zaleznie co zrobisz, jak ladnie nie przywrocisz srodowiska funkcji to pewnie sie wywali program.
Mozesz albo dalej po wykonaniu swojego kodu kontynuowac dzialanie funkcji, albo powrocic do miejsca jej wywolania, albo isc gdzie indziej.
Windows chyba udostepnia jakies funkcje nawet do tego, bo Linux na pewno do funkcji dlmalloc.
Poczytaj sobie o tym, bo na tym sie zabawa nie konczy oraz jest kilka rodzaji hookowania, jak i samych hookow ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1