Witam.
Przeczytałem mnóstwo artykułów o tworzeniu własnych kluczy w rejestrze i męczyłem się kilka godzin z tym. Poddaję się.

Mój problem polega na tym, że stworzyłem w C++ własną mini gierkę, z rankingiem i ustawieniami, wszystko na koniec elegancko zapisuje się w stringu lista ( zadeklarowanym tak - string lista ; ) lecz nie mam jak tego stringu przechować. Nie zawiera on bardzo wiele znaków, max 200. Próbowałem bawić się z operacją na plikach, tu poradziłem sobie, ze program zapisuje ten string do pliku dane.txt i za kazdym razem pobiera go, edytuje i zapisuje nowy do pliku. Chciałbym to zrobić bez pliku, w rejestrze.

Proszę o to, aby ktoś podał mi w miarę gotowy kod jak
a) sprawdzić czy w rejestrze jest klucz o nazwie "Gra"
b) jeśli nie ma to jak go utworzyć
c) jak zrobić aby przechowywł on zawartość stringa.
d) jak zrobić aby pobrać do stringa zawartość klucza

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc....