Pozycja wczytanego pliku

0

Witam
Potrzebuje napisać prostą animację z użyciem timer'a w Buiderze C++.
Wczytuje plik bmp:

    Graphics::TBitmap *Bitmap = new Graphics::TBitmap();
    Image1->Picture->LoadFromFile("kwadrat.bmp");
    

I teraz za pomocą strzałek na klawiaturze chciałbym zmienić pozycje i przypisać zmiany do odpowiednich strzałek...

void __fastcall TForm1::FormKeyDown(TObject *Sender, WORD &Key, TShiftState Shift)
{
   if (Key == VK_LEFT) ...
   if (Key == VK_RIGHT) ...
   if (Key == VK_UP) ...
   if (Key == VK_DOWN) ...
} 
0

if (Key == VK_LEFT) Image1->Picture->LoadFromFile("lewo.bmp");

0

Chodzi mi o to, żeby ta bitmapa się przesuwała w pionie i poziomie...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1