[WinAPI] Prosta animacja w VC++ 2008

0

Witam
Mam problem ktory musze dosc szybko rozwiazac, czyt dzis.
Zrobielm sobie ladne okienko, rysuje sobie po nim, i oto chodzi, program ma za zadanie cos tam narysowac itd.. wszystko ladnie w WM_PAINT.
trzeba tez cos zaanimowac.
Zaczelem obslugiwac WM_TIMER po uprzednim jego ustawieniu funkcjami SetTimer itd (oczywiscie tez niszcze Timer przed wyjsciem z programu)
Ladnie dziala, wartosci mi zmienia, ale nie moge odswiezyc widoku. Nic nie dziala i nie wiem jak to zrobic juz aby mi cyklicznie odswiezac widok, tzn narysowane kreski praktycznie.
Ani
UpdateWindow
RedrawWindow
SendMessage - WM_PAINT
ani nawet samo wywolanie rysowania spod WM_TIMER
nie dziala nic, wszystko jak stalo tak stoi.
Ruch widac dopiero po zmienia rozmiaru okna, czyli po RESIZE, a mnie chodzi by bez niczego, bez ruszania myszka chodzila sobie kreska po ekranie tudziez przesuwal sie napis.
MSDN tez nic o tym nie mowi... przynajmniej tyle co znalazlem to wykorzystalem i nic...

Prosze o porade
Z gory dziekuje

0

InvlidateRect() przed UpdateWIndow()

nie wiem czy w GDI osiągniesz zadowalające efekty, a raczej na pewno będziesz musiał jeszcze użyć podwójnego buforowania bo będziesz widział migotanie

Co to za animacja, bitmapy? bo jest kontrolka do animacji

0

Woh :)
Dziala, dzieki wielkie, tego jednego mi zabraklo.. kurcze.. takie male przeoczenie.
Ale na MSDN nie ma slowa by uzywac tego Invalidate.. :)

A co do animacji... podwojnego nie mam buforowania, ale poki co moze byc, jest to pare kresek rysowanych, nic wielkiego, zadna gra ani nic, od tego jest OpenGl albo DirectX :P
Bitmapy tez nie ma zadnej.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1