Witam
Mam taki problem, oto funkcja wyświetlająca:

void Repaint(void)
{

	glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);	


	utils::print(mgli.fontList,"Czas TO sazC");
	
	glFlush();
}

a tak jest zrealizowana funkcja print:

GLvoid print(GLuint &nrListyGL, const char *fmt, ...)
{	char		text[256];
	va_list		ap;

	if (fmt == NULL)					
		return;			

	va_start(ap, fmt);		
	vsprintf_s(text, fmt, ap);					
	va_end(ap);	Text

	glPushAttrib(GL_LIST_BIT);
	glListBase(nrListyGL - 32);
	glCallLists(strlen(text), GL_UNSIGNED_BYTE, text);
	glPopAttrib();
}

Napis się wyświetla ,ale szybko znika z ekrany w stronę prawą. Myśle że to dlatego że zostaje ponownie narysowany w miejscu gdzie ostatnio jego rysowanie się zakończyło.
Co mogłem zrobić źle ??/ Już brak mi pomysłów [glowa]