Witam
Mam taki problem, oto funkcja wyświetlająca:
void Repaint(void)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
utils::print(mgli.fontList,"Czas TO sazC");
glFlush();
}
a tak jest zrealizowana funkcja print:
GLvoid print(GLuint &nrListyGL, const char *fmt, ...)
{ char text[256];
va_list ap;
if (fmt == NULL)
return;
va_start(ap, fmt);
vsprintf_s(text, fmt, ap);
va_end(ap); Text
glPushAttrib(GL_LIST_BIT);
glListBase(nrListyGL - 32);
glCallLists(strlen(text), GL_UNSIGNED_BYTE, text);
glPopAttrib();
}
Napis się wyświetla ,ale szybko znika z ekrany w stronę prawą. Myśle że to dlatego że zostaje ponownie narysowany w miejscu gdzie ostatnio jego rysowanie się zakończyło.
Co mogłem zrobić źle ??/ Już brak mi pomysłów [glowa]