Zamieniam HICON na Bitmapę za pomocą takiego kodu :
#include <memory>
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
String File ;
if(OpenDialog1->Execute())
{
File = OpenDialog1->FileName ;
}
HICON Ikona ;
WORD Index ;
Ikona = ExtractAssociatedIcon(HInstance, File.c_str(), &Index) ;
Image1->Picture->Icon->Handle = Ikona ;
ICONINFO IconInfo ;
GetIconInfo(Ikona, &IconInfo) ;
std::auto_ptr<Graphics::TBitmap>BitmapColor(new Graphics::TBitmap());
BitmapColor->Handle = IconInfo.hbmColor ;
Graphics::TBitmap *Tmp = new Graphics::TBitmap ;
Tmp->Assign(BitmapColor.get());
Image2->Picture->Bitmap = Tmp ;
}
Ale powstała w wyniku tej konwersji Bitmapa jest trochę zwalona :-( : http://img297.imageshack.us/my.php?image=obrazgp6.png
Czy ktoś wie co z tym fantem trzeba zrobić, tak żeby obraz na Image2 był taki sam jak na Image1 ?
Z góry dzięki