[C] Lista procesów do pliku txt

0

Witam.
Miałbym olbrzymią proźbę jeśli ktoś pomógłby mi stworzyć fragment kodu źródłowego odpowiedzialnego za pobranie listy procesów uruchomionych w danej chwili na PC i skompakotowanie tej listy do pliku .txt. Chodzi o prosty konsolowy program który pozwoli wykonać ta operację. Z górzy serdecznie dziękuje.

0

jaki system?

0

Uniwersalny na windowsy(od 98 wzwyż)

0
#include <windows.h>
#include <tlhelp32.h>
#include <stdio.h>

int ListProcess(void)
{
    PROCESSENTRY32 lppe32;
    FILE *pF;
    HANDLE hSnapshot;
    if((hSnapshot = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPPROCESS, 0)) == INVALID_HANDLE_VALUE) return -1;
    lppe32.dwSize = sizeof(PROCESSENTRY32);
    if((pF = fopen("procesy.txt", "wt+")) == NULL) return -2;
    if(Process32First(hSnapshot, &lppe32))
    {

        do
            fprintf(pF, "%s\n", lppe32.szExeFile);
        while(Process32Next(hSnapshot, &lppe32));
    }
    else return -3;
    CloseHandle(hSnapshot);
    return 0;
}

int APIENTRY WinMain(HINSTANCE hInstance,
                     HINSTANCE hPrevInstance,
                     LPSTR     lpCmdLine,
                     int       nCmdShow)
{
    ListProcess();
}
0

naprawdę jestem Tobie bardzo wdzięczny. Podaj swój nick to uwzględnię Ciebie w autorach projektu(anty-hax do CSa 1.5, 1.6 itp.). Pozdro i jeszcze raz serdecznie dziękuje.

0

trzymam kciuki zeby sie nie okazalo ze sprawdzasz czy cheat jest aktywny w tle po nazwie programu :)

0

Właśnie kombinuje pobierac również nazwy .dll wykorzystywanych przez proces i ścieżkę procesu. Ale chyba nigdy nie będzie 100% metody na uniknięcie tego procederu, bo jak ktoś sie zna na programowaniu to napisze sobie cheat sam, albo odpowiednio zmodyfikuje jakiś open source i w tym momencie skutecznośc tego programu się kończy... No cóż szczęście zę większosc graczy sotusje zasade download, krótka konfiguracja & play. No chyba ze macie jakieś pomysły na zwiększenie skuteczności tego programu?

0

pobrac path do wykonywanego pliku, zczytac N pierwszych bajtow, porownac z mala baza danych 'sygnaturek'.. a tak ogolnie to slusznie zauwazyles ze praktycznie sie nie da.. ale nazwa pliku to zbyt latwe do ominiecia. dllki - juz duzo lepiej. mozna tez np. zczytac liste uchwytow i poszukac uchwytu procesu/okna/itp owego CS ktorego chcesz chronic, albo poszukac w nich plikow z katalogu z gra.. ale to juz zalezy mocno od tego jak sie cheat komunikuje z gra:/

0

Są gdzieś źródła takich cheatów? Wtedy można by stwierdzić co taki czit naprawdę robi.

0

Niespodziewałem się takiego zainteresowania moim problemem i takiej serdecznosci z waszej strony. Jestem wam bardzo wdzięczny za pomoc.

http://www.pr0100.ddl2.pl/ira[...]cppfrance_OGC-SOURCE_9790.zip

pod tym linkiem jest jedna z nielicznych bibliotek open source udotępnionych publicznie. 3/4 cheatów opiera sie na tym systemie, jednak istnieją bardziej złożone produkty.

Tutaj:
http://www.koder.org.pl/forum/index.php?showtopic=1542

jest opis działania cheatów.

Chciałbym stworzyć anty-cheata opartego na logowaniu procesów i bibliotek(nie zabijaniu, bo wtedy metodą prób i błędów gracz mógłby znaleŹć cheata omijającego zabezpieczenia, a w przypadku logowania i wysyłania logów po meczu każda nieudana próba skończy się odpowiednimi konsekwencjami, co myślę skutecznie zniechęci znaczną częśc graczy). Chciałbym aby wszystkie te biblioteki, procesy, może i ścieżki były szyfrowane(dośc prosteo, aby nie powodowało dużego zużycia procesowa/Ramu:zmiana kolejnośc znaków + zamiana na hex w standardzie ASCII, potem może coś bardziej skomplikowanego). Co np.10min tworzny byłby raport z czasem jego wykonania i wszystkimi potrzebnymi mi informacjami(biblioteki, procesy). Po meczu wysyłanybyłby na do administratora ligi który przy pomocy dekodera weryfikowałby czystośc gry.
O tym się bardzo fajnie pisze, jednak gorzej ubrać to w kod. Gdyby ktoś dał mi chociaz linka do strony gdzie mógłbym znaleŹć jakieś info na ten temat wykorzystywanych tu funkcji to byłbym inezmiernie wdzięczny.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0