Witam,
Stworzyłem obiekt, który kolejno jest "przepuszczany" przez win-formy modyfikujące jego dane składowe.
W "win1" wartość x jest ustawiana na 1200, przycisk dalej wywołuje "win2"
W "win2" następuje powtórzenie pytania o x, żaden z buttonów nie jest wybrany jako "aktywny".
Inicjalizacja winform:
public partial class win2 : Window
{
Data my_data;
public game2(Data old_data)
{
this.my_data = old_data;
int a = my_data.x;
MessageBox.Show("enter2: " + my_data.x.ToString());
InitializeComponent();
MessageBox.Show("enter3: " + my_data.x.ToString());
my_data.x = a;
}
private void radioButton1_Checked(object sender, RoutedEventArgs e)
{
my_game.x = 400;
}
}
Resultat:
enter2: 1200
enter3: 400
Problem ominąłem stosując "bypass" zmiennej x za pomocą "a", ale nie jest to "chyba" eleganckie rozwiązanie.
Jak można rozwiązać ten problem inaczej?