Mam dziwny problem - piszę program w Visual studio c++ 2010 - nie wiem czy przypadkiem przyczyna nie leży w jego odśmiecaczu, nie wiem.
Używam również biblioteki SDL do ładowania obrazków oraz WinAPI oraz OpenGL. Mam wiele klas, ale opisze najwazniejsze miejsca dwoch klas, ktore podejrzewam o problem.
Mam klase View do inicjalizacji i ladowania obrazkow - oto jej konstruktor:
View::View(void)
{
//inicjalizacja zmiennych:
x = 30;
y = 10;
objectLength = 20;
//zaladowanie obrazka przy uzyciu biblioteki SDL:
TextureLoading t;
texture[0] = t.LoadTexture("../images/obr.bmp");
}
W konstruktorze klasy OpenGL inicjalizuje klase View:
OpenGL::OpenGL(void)
{
view = View();
}
Mam również procedurę okna WinAPI - wiadomo przechwytującą wszystkie komunikaty od uzytkownika oraz w ktorej sa wywolywane rozne metody klasy OpenGL:
LRESULT CALLBACK WindowProcedure::WndProc(HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
OpenGL openGL = OpenGL();
......
}
Jesli w tej procedurze daje tak jak teraz inicjalizacje klasy OpenGL to obrazki sie laduja i niby jest wszystko ok TYLKO ze zuzycie procesora siega 80% i program dziala bardzo wolno. Sadze, ze przyczyna moze byc to, ze wielokrotnie laduje obrazek, bo procedura okna jest wywolywana wielokrotnie, wiec pomyslalem sobie, ze zainicjalizuje klase OpenGL globalnie i bede tylko wywolywac jej metody w procedurze okna, ale niestety program kompiluje sie bez bledow, wszystko dziala tylko nie laduja sie obrazki i teraz czy ktos wie moze co moze byc tego przyczyna ? :P