Witam
Jak najprościej w C# rysować figury 3D?
Chodzi mi o prostokąty, trapezy?
Witam
Jak najprościej w C# rysować figury 3D?
Chodzi mi o prostokąty, trapezy?
Prostokąty 3D... Pora wrócić do podstawówki.
youmound napisał(a):
Witam
Jak najprościej w C# rysować figury 3D?
Chodzi mi o prostokąty, trapezy?
To o co Ci chodzi? Sam pytasz siebie o co Ci chodzi?
Figury 2D (płaskie) - prostokąt, koło, kwadrat..
Bryły 3D (przestrzenne) - kula, walec, stożek, prostopadłościan itd.
Oczywiście może też być figura 2D na płaszczyźnie w przestrzeni ;).
Chodzi prawdopodobnie po prostu o grafikę 3D.
OpenGL, Direct3D, jakiś gotowy silnik…
"Jak najprościej w C# rysować figury 3D?"
To zależy - wrapper OpenGL, DirectX, jak coś prostego (szkielet), to sam wylicz wierzchołki.
Możesz też użyć WPF.
W winform mozna uzywac do prostej grafiki 2d GDI+.
Sa tam proste operacje -> obrot, skalowanie itp
Kiedys na uczelni w tym pisalem apke do grafów.
Dla osoby ktora potrzebuje minimalnej grafiki jest ok.
Jezeli chcesz kwardaty w 3d ;) to: Jest wrapper C# wydany przez MS.
Tylko nie wiem czy dla >dx9.