Rysowanie w C#

0

Portrzebuje stworzyc model figury 3D w C#. Nie moge jednak uzywac zadnych silnikow takich jak budowa figury 3D! Wszystkie przeksztalcenia matematyczne na wektorach i macierzach sa napisane przeze mnie. Potrzebuje jakiegos sensownego pomyslu jak moglbym w optymalny sposob kolorowac pixele ... drawLine z graphics odpawa gdyz ciezko jest sie dostac do poszczegolnego pixela, wskazniki bitmapowe oraz get i setpixel ... jeszcze za wolne:( pozostal directx i opengl ... w czym lepiej jest takie cos napisac? Ktos juz to robil? Jakich metod uzywaliscie do kolorowania pixeli?

0

sprobuj bezposredniego ustawiania bitow bitmapy, poczytaj na MSDNie o LockBits. zbuilduj program do release a demo odpalaj z poza VS.

0

Wlasnie tak probowalem juz zrobic i przerysowanie bitmapy o wymiarach 800x600 zajmuje ok 0,7 sekundy lacznie z niewielka iloscia obliczen macierzoych. Az wstyd mi jest do tak malo zaawansowanego projektu uzywac opengl'a albo directx'a ale obawiam sie ze bez wspomagania sprzetowego (karta graficzna) nie uzyskam oczekiwanego efektu. Jesli programowaliscie kiedys w OpenGL lub DirectX.NET napiszcie czy jest mozliwosc ustawiania tam odpowiednich bitow na bitmapie i jesli jest to jakie klasy i metody uzyc?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0