jak wypełnić konstruktor parametrami w WPF?

0

Witajcie ! :)
Mam taki UserControl. Jak widać przyjmuje on argumenty w konstruktorze.

namespace Media_Player.controls
{
    /// <summary>
    /// Interaction logic for PlayList.xaml
    /// </summary>
    public partial class PlayList : INotifyPropertyChanged
    {
        cDataBase DataBase;
        // Property Changed
        public event PropertyChangedEventHandler PropertyChanged;
        public void OnPropertyChanged(string propertyName)
        {
            var handler = this.PropertyChanged;
            if (handler != null) handler(this, new PropertyChangedEventArgs(propertyName));
        }

        public PlayList(cDataBase DataBase, IList<cTrack> List)
        {
            this.DataBase = DataBase;
            CurrentlyPlaying = null;
            hDataGrid.DataContext = this;
            hDataGrid.ItemsSource = List;

            InitializeComponent();
        }

Teraz w WPF jak utworzyć taką kontrolkę? Jak wypełnić argumenty konstruktora?

<!--PlayLista-->
        <my:PlayList Grid.Column="2" Grid.Row="2" Name="PlayListControl"/>
1

A klasy które mogą zostać 'wyświetlone' nie mają czasem dziedziczyć po jakimś frameworkElement czy UIElement ?

0

@NeuroXiq, to partial class więc pewnie gdzieś dziedziczy.

@gswidwa, wystarczy google and stackoverflow:
http://stackoverflow.com/questions/21717600/passing-parameters-between-xaml-window-and-usercontrol-wpf

Klucz to rozwiązania to dependency properties.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1