Gdzie przechowywać zasoby w dll ?

0

Cześć. Potrzebuje w moim DLL, generować plik ( archiwum zip, z konkretnymi katalogami i plikami). Pomyślałem, żeby wczytać takie archiwum do strumienia, a potem w dll zapisywać na dysku w razie potrzeby. Problem jednak, że nie chce wraz z dll dystrybuować tego pliki, tylko, żeby był on zapisany w dll - w jaki sposób najlepiej to zrobić ? Dzięki za wasz czas i pomoc.

0

Najprosciej to chyba tak :)

1

Podam sposób jaki użyłem:

1 Dodać w VS istniejący item
2 W jego właściwościach oznaczyć Embedded Resource
3 W kodzie odwoływać się tak:

Assembly asm = Assembly.GetExecutingAssembly();
String[] reslist = asm.GetManifestResourceNames(); //Pobiera listę zasobów
Stream s = asm.GetManifestResourceStream(reslist[0]); //ładuję do strumienia pierwszy (jak mam pewność, że istnieje ;) ) 

Generalnie odwołujemy się z nazwą i prefiksem przestrzeni, czyli jak dodamy my.txt do projektu do korzenia projektu, a główna przestrzeń nazw to projekt1 wtedy odwołujemy się "projekt1.my.txt".

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0