Dynamiczne generowanie kontrolek i zdarzeń

Odpowiedz Nowy wątek
2014-12-17 18:19
0

Witam,
mam następujacy problem:
w moim programie checkboxy generują się w sposób dynamiczny po naciśnięciu na button Następny. Tutaj fragment kodu:

 List<CheckBox> chbox = new List<CheckBox>();

 private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            CheckBox chb = new CheckBox();
            this.Controls.Add(chb);
            chbox.Add(chb);
            chb.Size = new System.Drawing.Size(20, 20);

            chb.CheckedChanged += new EventHandler(chb_CheckedChanged);
        }

Do tego momentu wszystko jest tak, jak powinno być.
W generowanym zdarzeniu CheckedChanged zależy mi, aby odczytać, który checkedBox został zaznaczony.
1) czy w rozwiązaniu należałoby zastosować delegaty?
2) jak mniej więcej mogłoby to wyglądać?

Pozdrawiam :)

edytowany 2x, ostatnio: agata27, 2014-12-17 18:20

Pozostało 580 znaków

2014-12-17 18:26
0

W metodzie obsługujące zdarzenie CheckedChanged masz dostęp do obiektu, który wygenerował zdarzenie w parametrze sender. Rzutuj go na CheckBox i sprawdź, co tylko chcesz.


"HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING. DO YOU KNOW, THAT IN A UNIVERSE SO FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM."

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0